15/03-2020

RETNINGSLINJER OG ARBEJDSTIDER IFT. CORONA-VIRUS

Corona-virus. COVID-19. Det er på alles læber - og med god grund.
Vi vil dog bare sige, at vi stadig er her for jer.

Men i forbindelse med smitterisikoen ved COVID-19 har vi valgt at følge regeringens og Sundhedsstyrelsens opfordringer.

Fra torsdag d. 12-03-2020 arbejder vores medarbejdere så vidt muligt hjemmefra.

 

 

Vi fortsætter vores arbejde

 

.. Men vi tager foreløbigt 14 dage på hjemmekontorene for at beskytte vores medarbejdere og mindske smitterisikoen.

Vi har dog stadig Lene siddende på kontoret, som er klar til at tage telefonen, hvis I ringer.

Hvis Lene er optaget på telefonen, er I også meget velkmne til at kontakte os andre på vores telefoner eller mails.
Vores fælles postkasse info@dpm-gruppen.dk bliver også tømt flere gange dagligt.

 


Sådan arbejder vi de kommende uger:


 - Kontoret på Havnegade er bemandet i den sædvanlige arbejdstid (8-16),
dog i begrænset omfang

- Det er fortsat muligt at få fat på os på tværs af afdelinger.
Vi håber på jeres forståelse for, at ventetid kan forekomme,
da vi arbejder lidt skævt i den kommende tid

 


Tilgængelighed


Tilgængelighed er et nøgleord for os, og så længe vi tager vores forbehold, vil vi til hver en tid tilgodese jeres ønsker, hvis I har brug for et møde med os.

Vi er desuden tilgængelige på telefonmøder og tilbyder også Skype-møder det næste stykke tid.

 

 

 

Har du spørgsmål?

 

Vi sidder klar ved tastaturene og telefonerne, så spørg endelig :-)

Tak for forståelsen. 
Pas på hinanden!

< TILBAGE TIL NYHEDSOVERSIGT